אבל איך אפשר לבחור ?
טוב אז החלטתי שאני צריכה לשווק את העסק. אבל יש המון דרכים לשווק. איך אפשר לבחור את הדרך שהכי מתאימה לי ?
אפשר לשווק בפייסבוק, אפשר לבנות אתר ולקדם אותו, אפשר גם בקבוצות נטוורקינג, אולי כדאי לפתוח בלוג ? אפשר פשוט לספר לכל העולם על העסק שלי ועל היתרונות שלו ואולי בכלל כדאי לעשות סדרה של סרטונים בוידיאו?
אפשר לשווק בפייסבוק, אפשר לבנות אתר ולקדם אותו, אפשר גם בקבוצות נטוורקינג, אולי כדאי לפתוח בלוג ? אפשר פשוט לספר לכל העולם על העסק שלי ועל היתרונות שלו ואולי בכלל כדאי לעשות סדרה של סרטונים בוידיאו?
אפשר הכל, אבל אם אני כל הזמן אתעסק בכל שיטות השיווק האלו לא ישאר לי זמן לעבוד ומצד שני הכל כל כך יקר אז מה יהיה אם כל הכסף שאשתכר מהקליניקה יצא על השיווק ?
אז מה עושים ? הרי עסק שלא משווק את עצמו לא יכול לשרוד לאורך זמן.
השאלות האלו הן לא רק שאלות שלי, הן שאלות שכל בעל עסק שואל את עצמו.
היתרון הגדול בקורס הוא שלא נשארנו לבד עם השאלות האלו וקיבלנו עליהם תשובה חד משמעית:
תבחרו בהתחלה שני ערוצי שיווק שאתם מתחברים אליהם. אחר כך אפשר להתקדם לערוצים נוספים. חשוב להתחיל, להיות כל הזמן בתנועה להרגיש מה הערוץ שעובד הכי טוב בשבילכם ובשביל הלקוחות שלכם.
אם אתם אנשים של אנשים – לכו לקבוצת נטוורקינג, זה מתאים למי שאוהב להתמנגל, לשוחח עם אנשים, לעזור לאנשים אחרים ולדבר גם על עצמו וגם על אחרים. בעצם בקבוצות נטוורקינג נוצרות עסקאות של אנשים שתומכים זה בזה מבחינה עסקית. " אני עוזר לעולם לשמוע עלייך ואתה עוזר לעולם לשמוע עלי". קבוצות נטוורקינג עוזרות לנו לחדד את המסר השיווקי שלנו, ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולא להיות לבד בקליניקה.
את אוהבת פייסבוק? נמצאת שם ממילא ? אז תלמדי איך עושים שם עסקים. פתחי דף עסקי,
אז מה עושים ? הרי עסק שלא משווק את עצמו לא יכול לשרוד לאורך זמן.
השאלות האלו הן לא רק שאלות שלי, הן שאלות שכל בעל עסק שואל את עצמו.
היתרון הגדול בקורס הוא שלא נשארנו לבד עם השאלות האלו וקיבלנו עליהם תשובה חד משמעית:
תבחרו בהתחלה שני ערוצי שיווק שאתם מתחברים אליהם. אחר כך אפשר להתקדם לערוצים נוספים. חשוב להתחיל, להיות כל הזמן בתנועה להרגיש מה הערוץ שעובד הכי טוב בשבילכם ובשביל הלקוחות שלכם.
אם אתם אנשים של אנשים – לכו לקבוצת נטוורקינג, זה מתאים למי שאוהב להתמנגל, לשוחח עם אנשים, לעזור לאנשים אחרים ולדבר גם על עצמו וגם על אחרים. בעצם בקבוצות נטוורקינג נוצרות עסקאות של אנשים שתומכים זה בזה מבחינה עסקית. " אני עוזר לעולם לשמוע עלייך ואתה עוזר לעולם לשמוע עלי". קבוצות נטוורקינג עוזרות לנו לחדד את המסר השיווקי שלנו, ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולא להיות לבד בקליניקה.
את אוהבת פייסבוק? נמצאת שם ממילא ? אז תלמדי איך עושים שם עסקים. פתחי דף עסקי,
תהיי פעילה בקבוצות, תני ערך לאנשים גם בפייסבוק וממש ממש אל תפרסמי את עצמך בגסות, אל תבקשי שיעשו לך לייק ואל תריבי עם אנשים בקבוצות. כבר אמרנו ששיווק וטיפול זה דומה ?
מדובר בהבנה של דקויות במערכות יחסים.
המאמר מעניין אתכם?
עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותהנו ממאמרים בשלל נושאים - לחצו כאן
אוהבת לכתוב ? יש לך הרבה מה להגיד ? פתחי בלוג, ותכתבי את מה שקורה אצלך בקליניקה.
אולי בכלל את אוהבת להצטלם ? אולי הפעילות שלך מצטלמת טוב ? נסי לפתוח ערוץ ביוטיוב.
אבל באמת הכי חשוב שתעשי את מה שאת מתחברת אליו.
הגישה הזו מאוד מתאימה למטפלים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם השיווק של הקליניקה שלהם. אם אתה עושה מה שאתה מתחבר אליו, אתה עושה את זה בשמחה ובאהבה. רואים את האהבה והכנות בתנועות הגוף שלך ובנימת הקול, המסר עובר יותר טוב ואנשים מתחברים אלייך. אנחנו לא מוכרים מכנסיים או נעליים, אנחנו משווקים קשר אנושי ואת עצמנו כחלק מהקשר האנושי ואנחנו הרי הכי יפים כשנוח לנו.
אז מה בחרתי ?
לי יש אתר שעובד מצוין. גם הבלוג מספק נראות. אני נמצאת בפייסבוק אבל קצת התעייפתי ממנו. חזרתי בימים אלו לקבוצת הנטוורקינג (אחרי שלקחתי קצת חופש) אני מתלבטת לגבי הסרטונים ביו טיוב, כי אני צריכה לעשות פן ולהתאפר . אה..... והתחלתי לשלוח ניוזלטר. מזה אני דווקא מאוד נהנית.
כשהתחלתי ערוץ השיווק היחיד שלי היה האתר ואנשים הגיעו גם מפה לאוזן. לאט לאט אני מוסיפה עוד ערוצי שיווק בהתאם ליכולות הכספיות והאנרגטיות שלי.
אבל זה באמת בקצב שמתאים לי אישית. .
הכותבת היא פסיכותרפיסטית , מנחת קבוצות ומעבירה הרצאות לנערות ואמהות.
* למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר רפואי והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. מומלץ להתייעץ עם רופא או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים רפואיים אחרים.