לעשות טעויות פטאליות בעסק ולהישאר בחיים
כולנו מכירים את זה – הטעות הגדולה שעשינו בעסק שלנו. ההחלטה השגויה שעלתה לנו כל כך הרבה כסף ואנרגיה. זו שאנחנו שואלים את עצמנו עד היום למה עשינו, ואיך העסק שלנו היה במצב הרבה יותר טוב לו היינו נמנעים ממנה.

אם מצבכם טוב, יש רק טעות אחת או שתיים פטאליות כאלה שעשיתם במהלך חייכם העסקיים.
מה אפשר לעשות כדי להימנע משגיאות כאלה?
ומה עושים אם כבר קרתה השגיאה הגדולה?

 
כולנו מכירים את זה – הטעות הגדולה שעשינו בעסק שלנו.
ההחלטה השגויה שעלתה לנו כל כך הרבה כסף ואנרגיה. זו שאנחנו שואלים את עצמנו עד היום למה עשינו, ואיך העסק שלנו היה במצב הרבה יותר טוב לו היינו נמנעים ממנה.

איך הסכמתי להוריד מחיר ללקוח עד שאני עובד כמעט ללא רווח?
למה השקעתי כל כך הרבה כסף במיתוג, כאשר כמה חודשים אח"כ בכלל החלפתי את הזהות העסקית?
איך החלטתי סוף סוף  לבנות את האתר שלי, רציתי לחסוך קצת כסף וקיבלתי אתר שאני מתבייש בו, ולא עונה על הדרישות הבסיסיות של לתקשר עם גוגל?
אם מצבכם טוב, יש רק טעות אחת או שתיים פטאליות כאלה שעשיתם במהלך חייכם העסקיים.
מה אפשר לעשות כדי להימנע משגיאות כאלה?

 - ככלל אצבע, רצוי לא להשקיע כסף רב בפרסום בשנה הראשונה לפעילות. בתקופה הראשונה לפעילות העסק כל החזון והמיתוג של העסק עדיין לא מגובשים, עדיין צפויים שינויים שיכולים להפוך את הקהל שאתם מפרסמים לו ואת המסרים ללא רלוונטיים. חכו עם זה קצת.

 - התייעצו כמה שיותר.
עם יועץ עסקי, עם בעלי עסקים שעשו מהלך דומה, עם קולגות מנוסים מכם, עם בני הזוג והמשפחה שלכם. סביר להניח שתהיה להם פרספקטיבה לא פחות טובה משלכם.

 
 - קחו החלטה לתת לעצמכם את הזמן הראוי לקבלת החלטה. אם מתקשר אליכם מישהו להציע משהו לעסק שלכם, תנו לעצמכם לחשוב על זה כמה ימים, לשקול ולבחון לעומק, אפילו אם ההצעה בתוקף רק ל - 24 השעות הקרובות. אל תתנו לאף אחד להלחיץ אתכם. 

המאמר מעניין אתכם?
עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותהנו 
ממאמרים בשלל נושאים - 
לחצו כאן

ואם כבר קרתה השגיאה הגדולה?
קודם כל תסלחו לעצמכם.
מי שלא עושה לא טועה, וכמו שאומר משפט הזן הידוע – כשאתה מפסיד, אל תפסיד את השיעור. היו בטוחים, מהטעות הזו תלמדו לא פחות ממה שהייתם לומדים בסמסטר באוניברסיטה או מספר הדרכה שהייתם קוראים.
נסו למזער נזקים ולבדוק האם אתם יכולים לבקש פיצוי ממי שקיבלתם ממנו שירות שלא ענה על הציפיות (כמו במקרה של אתר אינטרנט שפשוט לא עונה על הדרישות הבסיסיות מאתר), או לבטל את העסקה.
נסו לשים לב האם יש טעויות שאתם חוזרים עליהן בדרך זו או אחרת, כמו תהליך קבלת החלטה שגוי, קפיצה מהירה מידי למים מבלי לבדוק, אמונה להבטחות שמבטיחים לכם, פיזור להמון כיוונים במקביל וכדומה.
אם כן, שווה לשקול תהליך אימון עסקי או ייעוץ שיסייע לכם לקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע לעסק שלכם.
שחררו, והמשיכו הלאה בדרך. 







* למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר רפואי והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. מומלץ להתייעץ עם רופא או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים רפואיים אחרים.
 
x

#{title}

#{text}

#{price}