תרופת הפלא השיווקית
תרופת הפלא לבריאות שלמה! תוצאות מיידיות! 
בלי להגיע לשום טיפולים, בלי לשמור על תזונה ובלי פעילות גופנית! 
רק 3 טיפות ביום - בקלי קלות ובלי שום מאמץ! אלפי אנשים כבר הצליחו להבריא!
שיטת הקסם שהגיעה מאמריקה - מתאימה לנשים, גברים, צעירים ומבוגרים, בכל מצב בריאותי, הסובלים מכל מחלה! 

 
מה עושה לך הטקסט הזה?
איך הוא גורם לך להרגיש מול העבודה היומיומית החשובה בקליניקה עם המטופלים שלך? 
ומה אם אני אספר לך, שבעצם מדובר במראה של עולם השיווק?

ברשתות החברתיות ובתיבת הדוא"ל, אנחנו מוצפים במסרים המבטיחים לגלות לנו את סודות השיווק,
את ה - שיטה השיווקית האחת, שעובדת לכל עסק בכל תחום, את ה-ערוץ השיווקי המנצח שההצלחה בו מובטחת ("נלמד אותך איך לשווק במיילים / בוידיאו / בפייסבוק ותשלש את ההכנסה בתוך חודש").
מכל עבר מבטיחים לגלות לנו את הקסמים והשיטות של העסקים הגדולים והמצליחים - ידע שבלעדיו לעולם לא נוכל להצליח בעצמנו.

ואז מספרים לנו על המטפלת שהכפילה את כמות המטופלים וכבר לא עומדת בעומס ועל איש המקצוע שהרוויח 30,000 ביומיים, ועל בעל העסק שהשיק מוצר מדהים שמאפשר לו הכנסה פאסיבית של עשרות אלפי שקלים...
נשמע  מוכר?  בדיוק כמו בפרסומת לתרופת הפלא.

שיווק בשיטות הללו יכול אולי להצליח בטווח הקצר ולהביא לחשיפה (=  אפקט הפלאצבו של תרופת הפלא?), אך בטווח הארוך העסק לא יוכל לצמוח ולהתפתח בצורה נכונה (= לשמור על בריאות שלמה לאורך זמן).


בעולם המקצועי שלך זה ידוע שכל טיפול שיגרום למטופל סבל וחוסר נוחות, או יכריח אותו לשנות באופן קיצוני את החיים שלו - לא יחזיק מעמד.  השינוי האמיתי יתאפשר רק באמצעות מציאת הדרך האישית של המטופל, שמתאימה לגוף שלו, לנפש שלו ולאורח החיים שלו, כך שיוכל לשמור על בריאותו התקינה לאורך זמן.

המאמר מעניין אתכם?
עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותהנו 
ממאמרים בשלל נושאים - 
לחצו כאן

וממש כך גם בעולם השיווק - כדי לקדם את הקליניקה שלך באמת ולאורך זמן, צריך למצוא את הדרך השיווקית שמתאימה לך, את הערוצים השיווקיים שמאפשרים לך להרגיש בנוח,  את המסרים השיווקיים האותנטיים, שמשקפים אותך באמת ושיביאו לך בדיוק את הלקוחות שמתאימים לך.
ואם השיווק במשל הזה, הוא הבריאות, אז:

* כדאי שהשיווק יהיה חלק בלתי נפרד מניהול הקליניקה ומסדר היום המקצועי, ממש כמו אורח חיים בריא ורפואה מונעת ולא יתנהל בפולסים (טיפולים ותרופות רק כשמשהו אקוטי קורה).

* אם המטופל עסוק במחשבות בלתי פוסקות על המחלה או המצב הבריאותי והפחד ממנו - הטיפול יצליח פחות. אם בעל עסק עסוק בלפחד משיווק או לחשוב עליו כל הזמן – העסק שלו יצליח פחות.

* כשאורח החיים הבריא מאפשר לנו להרגיש בנוח ומתאים לנו הוא הופך לחלק מהיום-יום ואפילו גורם להנאה. כך גם בשיווק - אם הדרך השיווקית שבחרת מתאימה לך ומרגישה בנוח  - העשייה השיווקית תהפוך לחלק בלתי נפרד מהיום -יום בקליניקה ואולי אפילו למקור של הנאה ושמחה: ללמוד ולגלות אפיקי שיווק חדשים, להתרגש ולהתלהב מזה כמו מהעשייה המקצועית וכמובן ליהנות מהתוצאה של קליניקה מלאה ומצליחה.







* למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשיר רפואי והתחלת הטיפול בו. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. מומלץ להתייעץ עם רופא או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי, אינטראקציה עם תכשירים רפואיים אחרים.

 
x

#{title}

#{text}

#{price}